دل نوشته ها

پنج وارونه

 خواهر کوچکم از من پرسید:

  پنج وارونه چه معنا دارد؟

 من به تندی گفتم

 این سوال است که تو میپرسی

 پنج وارونه دگر بی معناست

 خواهر کوچک من ساکت اند و سوالش را خورد

 دیدم از گوشه ی چشمش نم اشکی پیداست

 بغلش کردم و آرام گرفت

 او به آرامی گفت که چرا بی معناست؟

 من که در همهمه ی داغ سوالش بودم

 از دلم ترسیدم

 من که معصومیت بغض صدایش دیدم

 به خودم میگفتم:

 اگر او هم یک روز ...

 وارد بازی این عشق شود...

 مثل من قهوه ی تلخ عاشقی خواهد خورد

 توی فنجان نگاهش ماندم

 مات و مبهوت فقط میگفتم

 بخدا بی معناست...پنج وارونه غلط ها دارد...

تو همان پنج دبستان خودت را بنویس

 پنج وارونه ی ما یک بازیست....

 بازی بی معنیست...

 تو همان پنج دبستان خودت را بنویس...

 

   سهراب سپهری

 

 

 

۵ ۰
* ی دختره*
۱۹ خرداد ۲۳:۰۸

چ زیبا

پاسخ :

ممنووونم :)
aila shafiei
۲۴ خرداد ۱۴:۵۵
عالیییییی بود

پاسخ :

مرررسی عزیزم

leilaaaaaaaaa mohammadi
۲۹ خرداد ۲۰:۰۵
بیگ لااااااااااااااااااااااااایک

پاسخ :

ممنووووووووووووون :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان