دل نوشته ها

سخن حق

 وقتی میشود دقایق عمرت را با  آدم های خوب بگذرانی

 چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایی کنی که یا دل های کوچکشان مدام درگیر

 حسادت ها و کینه ورزی های بچه گانه اند، یا مدام برای نبودنت، برای خط زدنت

 تلاش می کنند؟

 نه، همیشه جنگیدن خوب نیست.

 این روزها فهمیده ام برای اثبات دوست داشتن، برای بدست آوردن دل آدمها، برای

 اثبات خوب بودن نباید جنگید.بعضی چیزها وقتی با جنگیدن به دست می آیند بی ارزش

 می شوند.

 این روزها نسخه فاصله گرفتن را می پیچم برای هرکسی که رنجم می دهد....

 نه به خاطر این که مستحق بخششند.تنها به خاطر این که " من مستحق آرامشم."

 +×

۲ ۰
Ali
۰۵ مرداد ۲۲:۱۲
Vaghan khob bod merci.....ba arsal 1878308687 be 203022 az khat irancell mitavanid az 1 ta 20 GB net astefade konid tavajoh arsal payam bala raygan ast+

پاسخ :

خواهش میکنمم


Fatemeh az 79
۰۶ مرداد ۰۰:۳۰
خیلی خوب بود
ممنون :)

پاسخ :

(^_^)
خواهش میکنم.
katayoon dolatshahi
۰۹ مرداد ۱۵:۴۸
لام وقت بخیر من وبلاگ بسیار عالی شمارو دنبال کردم با کمال میل شما هم وبلاگ منو دنبال کنید با تشکر

پاسخ :

سلام ممنون.لطف دارید

دنبالتون کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان