دل نوشته ها

شگفت انگیز باش (پست ویژه1)

 اون پست ویژه ای که گفته بودم اینه!

 ویژه بودنش از اون جهته که تو زندگی ِ خود من خیلی تاثیر گذار بوده و تصمیم گرفتم

 وبلاگ هم بذارم،انشاالله که مفید باشه.

 این فیلم هایی که اینجا قرار دادم از کانال Royalmind در تلگرام هست که می تونید

  دنبال کنید.

 چون اینجا وبلاگ رویال مایند نیست ومهم تر از اون این که اجازه ندارم ،

 چندتا از فیلم هایی که فکر کردم شاید مفید باشه رو به مرور زمان میزارم براتون.

  اما بهتون توصیه میکنم اگر خودتون رو  گم کردین و انگیزتون برای رسیدن به هدفتون

  کم شده حتماااااا ببینید.

 

 دریافت

۴ ۰
Fatemeh az 79
۱۳ تیر ۱۵:۰۹
ممنووون ^_^

پاسخ :

خواهش میکنمم *-*
Lady cyan ※※
۱۳ تیر ۱۵:۱۱
ممنون :))))))))

پاسخ :

خواهش میکنم

قابلی نداره :)))))))

* ی دختره*
۱۳ تیر ۱۵:۱۲

لایک

پاسخ :

 ممنونم  :)))
حوری دخت
۱۵ تیر ۰۱:۳۱
دانلود کردم و نیگا میکنم
مرسی عزیزم

پاسخ :

خواهش میکنم
انشاالله که به دردت بخوره
محمد رضا
۱۷ تیر ۱۱:۳۶
اسم کانال چیه؟

اینو که جستجو کردمن بود


دنبالت میکنم

پاسخ :

من دوباره چک کردم، همینه.

ممنون و عذر خواهی میکنم که نمیتونم دنبالتون کنم...

فاطمه نظری
۲۴ تیر ۱۸:۰۱
:)

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان