دل نوشته ها

سال نو مبارک


تنها خداست که میداند

" بهترین "

در زندگیتان چگونه معنا میشود!

من در سال نو آن بهترین را برایتان آرزو میکنم...

"نوروزتان مبارک"

 

 

 

۱ ۰
❤❤ پسر خوب ❤❤
۰۱ فروردين ۱۲:۱۵
بهترین من از نظر خودم ازدواجمه، انشاالله خدا هم عنایت کنه
انشاالله هر چی خدا بخواد، هر چی صلاحه
شکر خدا

پاسخ :

 واقعا خدا میدونه بهترین برای هرکسی چطوریه.
به نظرم ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر آدمیه، انشاالله خوشبخت بشین.
❤❤ پسر خوب ❤❤
۰۳ فروردين ۲۳:۱۱
انشاالله
سپردم به خدا، البته با تلاش خودم

پاسخ :

موفق باشید
aila shafiei
۱۰ فروردين ۱۷:۵۴
مرسییییی گلم ساله نو تو هم مبارک بهترینارو برات آرزومندم

پاسخ :

ممنونم عزیزم.به همچنین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان